In 3 stappen alles geregeld.
1. Eenvoudig catering kiezen
Met ons grote aanbod zit er altijd wel wat tussen. Zoek je iets specifieks? Laat het ons weten en we gaan het uitzoeken voor je.
2. Bekijk het voorstel
Vaak zijn er nog vragen die je beantwoord wilt hebben. Daarom krijg je altijd een vrijblijvend voorstel. Ben je tevreden? Dan pas geef je akkoord.
3. Wachten op je catering
Na je akkoord gaat de cateraar voor je aan het werk. Op de afgesproken dag en tijd komt deze langs met je bestelling en zal alles doen zoals vooraf afgesproken.
Catering, hapjes, broodjes, buffetten en meer...
Veel gestelde vragen - FAQ
Over de cateraars
Wat is het minimale bestelbedrag?
Hele kleine bestellingen zien we niet vaak. Voor 1 of 2 personen kan een cateraar niet aan de slag.
Maar voor 10 personen lunch of 20 personen een warme maaltijd gaat bijna elke cateraar al aan de slag.
En ben je vaste klant bij een cateraar, dan zijn de mogelijkheden vaak groter dan als je eenmalig iets komt bestellen.
Zijn de prijzen incl. btw?
Alle prijzen zijn inclusief 21% of 6% BTW.
Let op! Het kan gebeuren dat je een offerte krijgt met excl. btw prijzen. Of als je kijkt op de website van de cateraar dat de prijzen wel excl. btw worden weergegeven.
Kijk dus altijd even goed nog het voorstel na om misverstanden te voorkomen.
Is elke cateraar betrouwbaar?
Maak altijd zelf goede afspraken met een cateraar. Zet de afspraken zwart op wit.
Betaal nooit 100% van de bestelling vooruit.
Heb je twijfel bij een cateraar, vraag altijd of iemand even met je meekijkt.
Over de kwaliteit
Diëten / allergieën
Heb je wensen vanwege allergie of een bepaald dieet? Laat het de cateraar op tijd weten. Alleen dan heeft de cateraar voldoende tijd om zich er goed in te verdiepen.
Soms kan het gebeuren dat een cateraar niet kan garanderen dat het door jou bestelde volgens je allergie / dieet wensen is. Uiteraard zal elke cateraar z’n best doen om passend alternatief aan je bieden.
Verse producten
Elke cateraar werkt weer anders. Wij hebben een selectie met bijzondere cateraars zoals biologische of duurzame cateraars.
Verder werkt elke cateraar op zijn of haar eigen wijze. Vraag gerust aan een cateraar hoe of waarmee ze werken. Ze helpen je graag verder.
Gekoelde bestelling
Moet je bestelling gekoeld zijn voor je gasten er zijn? Spreek de beste tijd af met een cateraar. Is het niet mogelijk, probeer dan een koeling te regelen bij de cateraar. Zodat je bestelling perfect geserveerd kan worden.
Warme bestelling
Alle warme bestellingen worden vaak ook warm geleverd. Elke cateraar houdt rekening met de tijd van levering en de tijd dat je gasten beginnen met eten.
Mocht het onverwachts niet mogelijk zijn, kijk dan hoe je eten warm kunt houden zonder dat je moet inleveren op de kwaliteit.
Administratief
Wat zijn de transportkosten?
De transportkosten verschillen per order. Bij kleine orders is de kans groter op transportkosten dan grote orders. Probeer een goede ‘deal’ te maken met de cateraar.
Betaling
Je betaald je bestelling direct aan de cateraar. Elke bestelling die bij ons binnenkomt gaat direct naar de cateraar.
Sommige cateraars hanteren een aanbetaling. Zo hebben zij de zekerheid dat ze niet voor niets alle inkopen en voorbereiden hebben gedaan als er onverwachts toch iets niet doorgaat.
Maak zelf goede afspraken met een cateraar.
Annuleren
Wil je een bestelling annuleren? Neem z.s.m. contact op met de cateraar en bespreek de mogelijkheden.
Is het heel kort termijn, dan kan een cateraar besluiten om toch kosten aan je te factureren. Zoals vers eten dat nu gaat bederven.
Misschien is er nog voldoende tijd en is het verplaatsen van de datum ook een mogelijkheid. De meeste cateraars zijn daar niet heel lastig mee.
Wat doet cateringaanhuis.nl
De website cateringaanhuis.nl toont het grootste aanbod van cateraars uit Nederland. Wij laten uitsluitend zien wie er is en wat je er kunt bestellen.
Klik gerust door naar de website van de cateraar of bel deze op.
Geen antwoord op je vraag?
Je vraag niet beantwoord?
Neem gerust contact met ons op.
7 dagen per week: 030-2272917

Contactformulier